اطلاعیه : فرصت محدود برای استفاده از تخفیف دوره آموزشی افزایش عزت نفس قبل از افزایش قیمت

فیلم آموزنده انجمن شاعران مرده Dead Poets Society 1989

نویسنده: ندیم ناظمی تاریخ : ۱۴۰۳/۰۷/۰۳ دسته بندی : فیلم انگیزشی

فیلم آموزنده انجمن شاعران مرده داستان معلمی است که دانش‌آموزان خود را به دنبال کردن رویاهایشان تشویق می‌کند ولی والدینی وجود دارند که جلوی رویاهای بچه هایشان را میگیرند 

این فیلم را توصیه میکنم به تمام والدین دنیا 

اولا مسئولیت تصمیم ها و کارهایی که میکنیم با خودمان است و انسان های ضعیف خودکشی میکنند و در قرآن هم گفته شده است که ما با خودکشی کردن به خودمان ظلم میکنیم و هیچ کسی به ما ظلم نمیکند ، مسئولیت زندگیتان را خودتان بپذیرید و اگر نتوانستید الان به دنبال رویای خودتان بروید صبور باشید و زنده بمانید با صبر و تلاش و زنده ماندن هر هدفی قابل رسیدن است ، نظر شخصی من اینه که هر چقدر عزت نفس بیشتری داشته باشیم راحت تر و سریع تر میتوانید از بحران های زندگی عبور کنیم 

درام ، کمدی | 1989 | بالای 13 سال | آمریکا | 128 دقیقه    87% رضایت

 

داستان این فیلم در دهه ۱۹۵۰ در یک مدرسه شبانه‌روزی پسرانه‌ی معتبر به نام "ولتن" روایت می‌شود، جایی که نظم و انضباط و موفقیت‌های آکادمیک از بالاترین ارزش‌ها محسوب می‌شود. دانش‌آموزان این مدرسه تحت فشارهای سنگین والدین و مسئولین مدرسه برای رسیدن به موفقیت‌های تحصیلی قرار دارند.

داستان فیلم حول محور شخصیت جان کیتینگ (با بازی رابین ویلیامز) معلم ادبیات انگلیسی جدید مدرسه می‌چرخد که با روش‌های غیرمرسوم و الهام‌بخش خود سعی دارد دانش‌آموزان را به فکر کردن آزادانه و لذت بردن از زندگی و زیبایی‌های هنر و شعر ترغیب کند. او به دانش‌آموزان شعار معروف «کارپه دیِم» (Carpe Diem) را می‌آموزد که به معنی «دم را غنیمت بشمار» است. کیتینگ تلاش می‌کند تا دانش‌آموزان را از مسیر متعارف و سختگیرانه‌ی مدرسه دور کند و به آن‌ها الهام بخشد که خودشان باشند و برای علایق واقعی‌شان زندگی کنند.

گروهی از دانش‌آموزان تحت تأثیر کیتینگ تصمیم می‌گیرند گروهی به نام «انجمن شاعران مرده» را احیا کنند. این گروه از دانش‌آموزان در شب‌های خاصی در غاری دور از مدرسه گرد هم می‌آیند و اشعار کلاسیک و نوشته‌های خود را با یکدیگر به اشتراک می‌گذارند. این انجمن محلی برای بروز احساسات و افکار پنهان آن‌ها و فاصله گرفتن از فشارهای تحصیلی و اجتماعی مدرسه است.

یکی از دانش‌آموزان به نام نیل پری که علاقه زیادی به بازیگری دارد، تحت تأثیر کیتینگ به دنبال رویای خود برای حضور در تئاتر می‌رود، اما با مخالفت شدید پدرش روبرو می‌شود. این کشمکش سرانجام به فاجعه‌ای منجر می‌شود که تأثیرات عمیقی بر زندگی نیل و سایر دانش‌آموزان می‌گذارد.

فیلم به مضامینی همچون قدرت الهام‌بخشی هنر، آزادی اندیشه و فشارهای اجتماعی و خانوادگی می‌پردازد و پایان آن تأثیرگذار و احساسی است، به ویژه صحنه معروفی که دانش‌آموزان برای ادای احترام به کیتینگ روی میزهای خود می‌ایستند و شعار «ای کاپیتان، کاپیتان من» (O Captain! My Captain!) را فریاد می‌زنند.

 

 

 

دانلود فیلم آموزنده انجمن شاعران مرده Dead Poets Society 1989 با کیفیت 720 دوبله فارسی

دانلود فیلم آموزنده انجمن شاعران مرده Dead Poets Society 1989 با کیفیت 1080 دوبله فارسی 

 

 

تمام فیلم های آموزنده و انگیزشی

تمام موسیقی های انگیزشی 

 

محصولات ما :

سرویس های پیامکی انگیزشی و جملات تاکیدی

کتاب های تمرینی قانون جذب و موفقیت مالی 

دوره های آموزشی

دانلود ها

همفکری ( پاسخ به پرسش های شما)

نظرات کاربران
متن نظر : قبل از ثبت نظر وارد شوید یا ثبت نام کنید
!

لطفا قبل از ثبت نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید

در سایت عضو شوید و از آموزش ها، مقالات و محصولات استفاده کنید
پشتیبانی سایت فقط به صورت پیامک به شماره 09107644537
پیشنهادات و انتقاداتتان در مورد سایت را هم به همین شماره پیامک یا واتس آپ کنید

عضویت در خبرنامه

نماد های اعتماد
پشتیبانی در سرور های بلوهاست با ترافیک نیم بها